Меню сайту
  
  

Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
olga



Хороша професія - це те, без чого не мислить себе кожна сучасна і цілеспрямована людина. А стати співробітником Приватбанку - банку № 1 в Україні - означає вибрати насичену і цікаву роботу, кар'єрне зростання, можливість безпосередньо впливати на рівень свого доходу

Хочу працювати в ПРИВАТБАНКУ


International conference






Вітаю Вас, Гість · RSS 21.04.2018, 10:18

Головна » 2018 » Квітень » 2 » Рейдерству - бій!
10:58
Рейдерству - бій!

Реєстрація та зняття з реєстрації  місця проживання.

Консультують фахівці Першого полтавського місцевого центру з надання БВПД

 

         Перший полтавський центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги постійно здійснюється надання безкоштовних юридичних консультацій громадянам. Інтереси осіб, що належать до вразливих категорій населення і звернулись до центру, вже захищаються його співробітниками або адвокатами.

 

         Поняття «прописка» хоча і продовжує використовуватися в суспільстві в розмовній мові, проте вже застаріло і  наразі в законодавстві не існує (замість нього діє процедура «реєстрація місця проживання»).

Про основні положення нових правил  реєстрації місця проживання чи зняття з реєстрації в Україні  роз’яснюють фахівці Першого полтавського місцевого  центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 

Куди звертатися для реєстрації місця проживання чи зняття з реєстрації ?

 

         Відповідно до ст.3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та п.3 Правил реєстрації місця проживання реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради або сільським головою (у разі коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено).

Згідно з ч.3 ст.6 Закону, п.8 Правил з питань «прописки» необхідно звертатися до органу реєстрації безпосередньо (тобто до відповідного органу місцевого самоврядування) або до центру надання адміністративних послуг (у випадку, якщо такий центр створено і він надає цю послугу у вашій територіально-адміністративній одиниці).

 

Чи обов’язково особисто подавати документи для реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання ?

 

         Частинами 2 та 9 ст.6 Закону, пунктами 6 та 8 Правил реєстрації місця проживання передбачені випадки, коли особисто подавати документи до органу реєстрації не обов’язково і це може зробити інша особа.

         Так, у разі якщо особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації – це може зробити її законний представник (батьки дитини, опікуни чи піклувальники) або представник на підставі нотаріальної (або прирівняної до неї) довіреності.

Крім того, особа може не йти особисто подавати документи до органу реєстрації, а доручити це відповідному співробітнику «ЖЕКу» або «ОСББ» за місцем свого проживання (посадовій особі виконавців послуг з управління багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку).

Також, що стосується новонародженої дитини, – документи для реєстрації місця її проживання можуть бути подані під час проведення державної реєстрації народження дитини через органи державної реєстрації актів цивільного стану (у побуті ЗАГС чи РАГС) або під час подання заяви про призначення допомоги при народженні дитини через органи соціального захисту населення.

         Ч.1 ст.6, ч.2 ст.7 Закону, пп. 4, 24 Правил передбачають, що реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання. Іншими словами, у разі «прописки» за новою адресою не потрібно попередньо окремо подавати документи про «виписку» зі старої адреси.

 

У який строк після зняття з реєстрації необхідно зареєструвати

нове місце проживання ?

 

         Відповідно до ч.1 ст.6 Закону та п.4 Правил особа зобов’язана зареєструвати своє місце проживання протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації попереднього місця проживання та прибуття до нового. Про цей строк можна не думати, якщо, як зазначалося вище, здійснити реєстрацію за новим місцем проживання одночасно зі зняттям з реєстрації за старою адресою.

Новонароджена дитина має бути зареєстрована за місцем проживання батьками протягом 3 місяців з дня державної реєстрації її народження.

 

Яка відповідальність та покарання за несвоєчасну реєстрацію місця проживання та проживання без реєстрації ?

 

         Відповідальність за проживання без реєстрації місця проживання передбачена ст. 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Якщо таке правопорушення вчинене вперше, то воно тягне за собою лише попередження, якщо ж повторно (тобто особою, яку протягом року вже притягали до відповідальності за це), – законом передбачено накладення штрафу від 1 до 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 до 51 грн.).

Які документи необхідно подати для реєстрації місця проживання ?

Відповідно до ст. 6 Закону, пп. 9,18 Правил для реєстрації місця проживання необхідно подати:

1) письмову заяву;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

До таких документів відносяться: паспорт громадянина України; тимчасове посвідчення громадянина України; посвідка на постійне або тимчасове проживання; посвідчення біженця тощо. Якщо питання стосується дитини у віці до 16 років – подається свідоцтво про народження.

3) квитанція про сплату адміністративного збору;

4) документи, що підтверджують право особи на проживання в даному житлі;

Найбільш поширеними документами такого типу є свідоцтво про право власності; ордер; договір найму (піднайму, оренди); рішення суду про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання.

У разі відсутності зазначених в цьому пункті документів реєстрація місця проживання особи може бути здійснена за згодою всіх власників житла. Зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітньої дитини за адресою реєстрації її батьків.

5) військовий квиток або посвідчення про приписку;

Лише для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку.

6) заява про зняття з реєстрації попереднього місця проживання особи;

Лише у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.

 

          Де реєструватися, якщо проживаєш в кількох місцях?

 

         Згідно з ч.10 ст.6 Закону, п.7 Правил реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою. Якщо ж особа проживає у кількох місцях, вона «прописується» за власним вибором за однією з цих адрес. Саме за цією зареєстрованою адресою проживання і буде вестися офіційне листування та вручення офіційної кореспонденції особі.

 

У який строк реєструють місце проживання та знімають з реєстрації ?

 

         Відповідно до ч.1 ст.6, ч.2 ст.7 Закону «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», п.4 Правил реєстрації місця проживання – процедура «прописки» чи «виписки» здійснюється в день подання документів.

 

Більш детальну інформацію, а також безкоштовні консультації з інших питань, можна отримати в Першому полтавському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: вул. Міщенка, 2, м. Полтава, або за телефоном: (0532)50-27-22.

Інформацію про адресу найближчого місцевого центру чи  бюро правової допомоги можна отримати за єдиним телефонним номером  системи безоплатної правової допомоги –

0 800 213 103

звінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України, цілодобово)

 

 

Перший полтавський місцевий центр

з надання безоплатної вторинної правової допомоги

 

Переглядів: 35 | Додав: olga | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz