У сучасному педагогічному процесі значного розвитку набула ідея міжпредметної інтеграції. Інтегровані заняття дозволяють усунути такі проблеми, як дефіцит часу, визначеного на вивчення кожної дисципліни навчальним планом, а також прискорюють процес адаптації студентів до конкретних виробничих ситуацій, які чекають їх попереду, формують навики використання теоретичних знань з різних дисциплін у взаємозв’язку з набути практичними навиками.
Так нещодавно викладачами Нілоговою Людмилою Анатоліївною - дисципліна «Основи менеджменту» та Даценко Вікторією Миколаївною - дисципліна «Професійна етика і психологія» у групі Ро-31 проведено відкрите інтегроване практичне заняття. Тема заняття: «Психологічні особливості особистості. Визначення темпераменту й характеру людини та вплив їх особливостей на вирішення професійних питань. Вимоги до менеджера».
Професійна спрямованість заняття полягала у тому, щоб показати і навчити майбутніх керівників, проводити тестування при підборі персоналу, розстановки працівників, для створення позитивного психологічного клімату у колективі. Студенти навчилися визначити типи темпераменту, особливості характеру та врахувати їх у професійній діяльності. Під час ділової гри, проявили творчу активність, комунікабельність, лідерські здібності, а також визначили чинники ефективного керівництва.