Меню сайту
   
   
   
    

Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук




Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Друзі сайту


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 22:37

Головна » 2011 » Грудень » 22 » Практичне заняття з "Логістики"
17:53
Практичне заняття з "Логістики"
     14 грудня 2011 року в групі ТМ-31 викладачем Нещадим Л.В. було проведено відкрите практичне заняття з дисципліни «Логістика» на тему: «Розробка маршрутів і впорядкування графіків доставки товарів автомобільним транспортом».
    Практичне заняття було проведено у вигляді ділової гри, яка була присвячена питанням управління транспортом у процесі оптового продажу товарів. Мета заняття - поглибити, систематизувати та розширити теоретичні знання з питань транспортної логістики; вдосконалити та закріпити практичні навички при розробці маршрутів і графіків руху автомобільного транспорту у процесі товаропостачання з використанням критерію мінімуму вартості доставки. 
     На початку заняття було проведено усне фронтальне опитування з метою перевірки теоретичних знань та первинних практичних навичок студентів з теми «Транспортно-складська логістика». Після чого студенти перейшли до виконання практичної частини заняття. У грі брали учать 5 команд по шість студентів, кожен з яких виконував роль керуючого з питань транспорту. В ході вступного інструктажу викладач ознайомив учасників гри з ходом її виконання відповідно до заданих умов. Кожна команда повинна була розробити маршрути і графіки доставки товарів автомобільним транспортом за мінімальних витрат. Відповідно, переможцем гри стала та команда, яка розробила маршрути і графіки доставки товарів з найменшими витратами. Для спрощення розрахунків кожній команді було надано комплект форм, заповнення яких дозволило швидше орієнтуватися в прийнятті того чи іншого логістичного рішення і отримати кінцевий результат – суму загальних витрат на виконання розроблених маршрутів . 
     Крім того, в ході проведення практичного заняття, двоє студентів виступали в ролі аналітиків. Протягом виконання завдання команди могли отримати їх консультацію з питань особливостей зони обслуговування та послідовності здійснення розрахунків. По закінченню виконання завдання, аналітики здійснили аналіз роботи усіх команд  і окреслили найпоширеніші помилки та неточності, що призвели до збільшення суми загальних логістичних витрат. У час, коли аналітики працювали над обробкою результатів, учасники гри мали змогу поділитися своїми враженнями від виконаної роботи та обговорити найскладніші моменти у її виконанні. Капітан команди, яка розробила найоптимальніші маршрути доставки замовлень, зобразив їх на дошці і обґрунтував рішення команди, зазначаючи всі чинники, які дозволили мінімізувати витрати.
    Протягом заняття студенти мали можливість заробити від чотирьох до 8 балів згідно кредитно-модульної системи: за виконання практичного завдання, за відповіді на запитання, доповнення, уточнення. На основі цих балів кожен зі студентів по завершенню заняття отримав оцінку. 
Зважаючи на те, що умови гри були максимально наближені до дійсності, кожен із учасників зміг відчути себе справжнім логістом оптового торговельного підприємства і зрозуміти, що всебічне вивчення транспортної складової логістичних витрат дає змогу значною мірою мінімізувати сукупні витрати підприємства. Студенти не лише навчилися розробляти маршрути і графіки доставки товарів, а і  набули навичок оперативного аналізу та планування логістичних витрат.
    Тож сподіваємося, що практичні навички, яких набули студенти, дадуть їм змогу  приймати обґрунтовані логістичні рішення у складних ринкових умовах, вирішуючи цим самим одну з повсякденних проблем торговельного підприємства , а саме - досягнення компромісу між встановленим рівнем послуг з товаропостачання споживачів і лімітом транспортних витрат.

Переглядів: 1082 | Додав: olga | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz